Co powinna zawierać dobra firmowa ulotka?

ulotka

Projektując ulotkę reklamową, powinniśmy zadbać, aby była ona zarówno użyteczna dla klienta, jak i zawierała wszelkie istotne informacje, które chcemy przekazać. Warto pamiętać również o jej estetyce: starannie przygotowany projekt sprawi, że klienci chętniej będą korzystać z naszych usług. Dowiedz się, jakie elementy powinna zawierać dobra ulotka reklamowa.

Najważniejsze elementy ulotki reklamowej

Co powinno się znaleźć na ulotce reklamowej?

  • logotyp Twojej firmy - na tyle duży, aby być widocznym i rozpoznawalnym, ale też na tyle mały by nie przesłaniał treści, które chcesz przekazać,
  • odpowiednia kolorystyka i czcionki - identyfikacja wizualna firmy powinna być spójna. Dlatego dobrze stosować podobne lub identyczne czcionki i kolory na wszystkich rodzajach materiałów - gadżetach reklamowych, plakatach, kalendarzach, torbach czy wizytówkach. Dobry grafik zadba również o obecność wysokiej jakości zdjęć i ilustracji produktów, które masz w ofercie oraz detale takie jak właściwe odstępy między linijkami i zostawienie światła, które sprawi, że Twoja ulotka będzie łatwiejsza w odbiorze,
  • informacje o ofercie - te, na których szczególnie Ci zależy. Opowiedz o tym, czym zajmuje się Twoja firma. Możesz skorzystać też ze story-tellingu przytaczając krótką historię zadowolonych klientów,
  • dane adresowe i kontaktowe - spraw, aby Twoi klienci odnaleźli siedzibę Twojej firmy, mogli się z Tobą skontaktować lub łatwo odnaleźć Cię na mediach społecznościowej. Nie zapomnij o żadnej informacji, dzięki której zbudujesz relację.
  • kupon rabatowy - a może warto zaoferować klientom coś ekstra? Kupon rabatowy przy pierwszej wizycie, zapisie do newslettera lub zostawieniu opinii na mapach Google to zawsze dobry pomysł na zwabienie nowych klientów.

Zadbaj również o oryginalność ulotki reklamowej. Jeśli będzie taka sama jak inne, zniknie w ich morzu i nikt jej nie zauważy. Stawiając na dobrej jakości papier, atrakcyjne wykończenia i niebanalne wzornictwo, sprawisz, że klienci zapamiętają Cię na długo.

Wróć do bloga

Google
Dane do Mapy ©2022 Google
Dane do Mapy ©2022 Google