Materiałowa torba reklamowa to praktyczny gadżet, który świetnie sprawdzi się w wielu zastosowaniach: jako eksponowana wizytówka naszej firmy, opakowanie na materiały konferencyjne, praktyczny prezent dla pracowników i klientów czy gratis do sprzedawanych produktów. Dowiedz się, jak powstają nadruki na torby reklamowe.
Nim przystąpimy do wydruku torby materiałowej, powinniśmy przygotować projekt treści (grafiki, tekstu), który naniesiemy na materiał. Możemy to zrobić samodzielnie w wybranym przez nas programie graficznym, dostosowując plik wg wytycznych, lub zlecić to studiu. Gdy już mamy projekt, możemy przystąpić do wydruku.
Istnieje szereg technologii, w których możemy wydrukować naszą grafikę na torbach materiałowych. Najważniejsze z nich to:
Mniej popularne sposoby to technologia termotransferu, czyli wgrzewania projektu na materiał oraz świetnie wyglądający i niezwykle elegancki haft.
Poza wyborem technologii, w której drukujemy, warto zastanowić się również, na jakim kolorze torby będzie najlepiej prezentowała się nasza grafika. Świetnie wyglądają minimalistyczne połączenia bieli z czernią (np. przy torbach promujących kawiarnie i księgarnie będą doskonałym rozwiązaniem). Możemy oczywiście zdecydować się również na projekt pełen kolorów, dzięki któremu wyróżnimy się na ulicy.
Do zareklamowania firmy warto użyć też toreb papierowych, w których można umieścić np. upominki dla pracowników. Tu też zaczynamy od projektu, wyboru technologii druku i decyzji o ewentualnym uszlachetnieniu i dodatkach. Możliwości jest co niemiara!