W ostatnim czasie coraz więcej firmy decyduje się na produkcję gadżetów reklamowych. Ważne jest jednak, aby produkowane gadżety były oryginalne i kojarzyły się z danym przedsiębiorstwem. W tym celu nanosi się na nie indywidualnie zaprojektowane nadruki. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem, gdzie wyjaśniamy, jakie techniki drukarskie stosuje się przy produkcji gadżetów reklamowych.
Gadżety reklamowe to spersonalizowane produkty, które często mają naniesioną indywidualnie zaprojektowaną grafikę. Podczas nanoszenia grafik korzysta się z różnych technik drukarskich, które pozwalają uzyskać trwały i estetyczny nadruk. Jedną z nich jest sitodruk, który polega na przeciskaniu farby drukarskiej przez szablon z sitami i utwardzaniu jej w wysokiej temperaturze. Kolejna metoda nanoszenia grafiki na gadżety reklamowe to flex-flock. Na początku wycina się folię, a następnie przykleja materiał i wgrzewa przy użyciu prasy termo transferowej. Metoda ta sprawdza się w przypadku niezbyt skomplikowanych nadruków na gadżetach reklamowych.
Profesjonalna drukarnia materiałów reklamowych oferuje szerokie wybór materiałów i gadżetów reklamowych z indywidualnym nadrukiem. Dostępne są teczki reklamowe z nadrukiem, torby reklamowe, kalendarze, notesy i wizytówki. Co więcej, decydując się na wybór gadżetów reklamowych produkowanych przed profesjonalną drukarnię, można mieć pewność, że będą one solidnie wykonane, a naniesiony nadruk nie będzie się niszczył. Ponadto możliwe jest uzyskanie gadżetów z indywidualną grafiką, logo lub banerem reklamowym.