Jakie techniki drukarskie wykorzystuje się przy produkcji gadżetów reklamowych?

drukarnia

W ostatnim czasie coraz więcej firmy decyduje się na produkcję gadżetów reklamowych. Ważne jest jednak, aby produkowane gadżety były oryginalne i kojarzyły się z danym przedsiębiorstwem. W tym celu nanosi się na nie indywidualnie zaprojektowane nadruki. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem, gdzie wyjaśniamy, jakie techniki drukarskie stosuje się przy produkcji gadżetów reklamowych.

Na czym polega nanoszenie grafik na gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe to spersonalizowane produkty, które często mają naniesioną indywidualnie zaprojektowaną grafikę. Podczas nanoszenia grafik korzysta się z różnych technik drukarskich, które pozwalają uzyskać trwały i estetyczny nadruk. Jedną z nich jest sitodruk, który polega na przeciskaniu farby drukarskiej przez szablon z sitami i utwardzaniu jej w wysokiej temperaturze. Kolejna metoda nanoszenia grafiki na gadżety reklamowe to flex-flock. Na początku wycina się folię, a następnie przykleja materiał i wgrzewa przy użyciu prasy termo transferowej. Metoda ta sprawdza się w przypadku niezbyt skomplikowanych nadruków na gadżetach reklamowych.

Dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni materiałów reklamowych?

Profesjonalna drukarnia materiałów reklamowych oferuje szerokie wybór materiałów i gadżetów reklamowych z indywidualnym nadrukiem. Dostępne są teczki reklamowe z nadrukiem, torby reklamowe, kalendarze, notesy i wizytówki. Co więcej, decydując się na wybór gadżetów reklamowych produkowanych przed profesjonalną drukarnię, można mieć pewność, że będą one solidnie wykonane, a naniesiony nadruk nie będzie się niszczył. Ponadto możliwe jest uzyskanie gadżetów z indywidualną grafiką, logo lub banerem reklamowym.

Wróć do bloga

Google
Dane do Mapy ©2022 Google
Dane do Mapy ©2022 Google