Wykorzystanie hotstampingu w produkcji gadżetów reklamowych

termodruk

Hotstamping to inaczej termodruk, czyli metoda uszlachetniania druku z wykorzystaniem folii do hotstampingu. Metodę tę można zastosować do produkcji gadżetów reklamowych, takich jak torby papierowe, ulotki, foldery, czy wizytówki. Na czym dokładnie polega metoda hotstampingu? Dlaczego warto wybierać materiały reklamowe z nadrukiem wykonanym metodą hotstampingu? Poniżej odpowiadamy na zadane pytania.

Na czym polega metoda hotstampingu?

Metoda hotstampingu to technika zdobienia druku przy użyciu specjalnej folii. Na wybrany produkt nakłada się folię, która pod wpływem ciepła ja przyklejana na danego materiału. Metoda ta wymaga zastosowania stempla matrycowego, który sprawia, że grawerowana grafika lub logo zostaje podgrzane i utrwalone na produkcie. Zastosowanie hotstampingu jest możliwe na gadżetach reklamowych, takich jak kalendarze, notesy, czy katalogi. Co ciekawe, technika hotstampingu jest wykonywana na sucho, dzięki czemu jest bezpieczna dla środowiska, a wytłoczony nadruk jest trwały i odporny na uszkodzenia. Ponadto prezentuje się niezwykle estetycznie i oryginalnie.

Dlaczego warto wybierać gadżety reklamowe z nadrukiem metodą hotstamping?

Gadżety reklamowe z nadrukiem wykonanym metodą hotstampingu prezentują się niezwykle elegancko i oryginalnie. Co więcej, utrwalone logo lub grafika jest odporna na czynniki zewnętrze i się nie ściera. Ponadto metoda hotstampinug pozwala na uzyskanie połyskującej grafiki w dowolnym kolorze. Dzięki temu firmy mogą wykorzystać gadżety reklamowe z nadrukiem wykonanym metodą hotstampingu do zwiększenia rozpoznawalności swojego przedsiębiorstwa. Materiały reklamowe z połyskującym tłoczeniem są też doskonałym pomysłem na upominki dla klientów firmy.

Wróć do bloga

Google
Dane do Mapy ©2022 Google
Dane do Mapy ©2022 Google